باربری زاهدان شرکت باربری کوثر بار بهترین انتخاب باربری سیستان و بلوچستان

خدمات باربری زاهدان انلاین کوثر بار

اگر در شهر زاهدان زندگی می کنید و به دنبال یک باربری در شهر زاهدان برای حمل اسباب و اثاث منزل خود برای جابجایی از یک نقطه شهر به نقطه ای دیگر می باشید بدون شک باربری زاهدان شرکت باربری کوثر بار بهترین انتخاب باربری سیستان و بلوچستان برای شما خواهد بود. درصورتی که در سایر شهرهای استان سیستان و بلوچستان هستید و قصد انتقال بار خود  به شهر زاهدان دارید می توانید با یک تماس تلفنی با دفتر باربری زاهدان شرکت باربری کوثر بار یکی از سرویس های ما را برای خود در روز اثاث کشی رزرو نمایید.

باربری در شهر زاهدان

در مرکز اصلی پایانه باربری زاهدان می توانید بصورت انلاین به شماره تلفن باربری زاهدان بار دسترسی پیدا کنید. بعد از اینکه موفق شدید که شماره تماس باربری زاهدان را بدست اورید و از صحت خدمات ما اطمینان حاصل کردید کافی است یک تماس با ما بگیرید. باربری سیستان و بلوچستان و اتوبار زاهدان بصورت مداوم آماده ارائه خدمات به شما در تمامی نقاط تحت پوشش می باشد. اصولا حمل بار و لوازم به خارج از شهر مبدا بارگیری، بسیار سخت تر می باشد و در این موارد نیاز به انجام کارهای بیشتری است که ما جهت حمل بار به شهرستان و باربریهای برون شهری زاهدان آنها را در نظر می گیریم. از جمله به شهرها و استان هایی نظیر کرمان ، خراسان (مشهد) ، یزد و شهرستان های بجنورد ، بیرجند و …

خدمات باربری زاهدان انلاین کوثر بار

باربری سیستان و بلوچستان

باربر زاهدان به عنوان یکی از اصلی ترین باربری های فعال و شناخته شده با کوثر بار و شرکت باربری کوثر حجت تمام شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان را برای خدمات حمل و نقل کالا و محصولات از استان سیستان و بلوچستان به سایر شهر های کشور و همینطور بالعکس و همچنین خدمات اسباب کشی و اثاث کشی و حمل و نقل و ار سال بار و لوازم و اثاثیه منزل را از زاهدان با سایر شهر ها و شهرستان های استان و از سایر شهر ها و شهرستان های سیستان و بلوچستان به زاهدان نظیر شهر ایرانشهر پوشش میدهد و خدمت رسانی می کند.

از جمله شهر ها و شهرستان هایی که باربری انلاین کوثربار شرکت باربری کوثر حجت پوشش میدهد میتوان به شهرستان های : شهرستان ایرانشهر,شهرستان تفتان,شهرستان خاش,شهرستان دلگان,شهرستان راسک (ایران),شهرستان زابل قلعه رستم,شهرستان زاهدان,شهرستان زهک,شهرستان سراوان,شهرستان سرباز,شهرستان سیب و سوران,شهرستان چابهار,شهرستان دشتیاری,شهرستان فنوج,شهرستان مهرستان,شهرستان قصرقند,شهرستان کنارک,شهرستان میرجاوه,شهرستان نیک‌شهر,شهرستان نیمروز,شهرستان هامون,شهرستان هیرمند اشاره کرد. باربری زاهدان در شهرستان های فوق بصورت انلاین نیز فعال است.

زاهدان کجاست ؟

شهر زاهدان مرکز شهرستان زاهدان از اصلی ترین شهرستان های استان سیستان و بلوچستان است. شهر زاهدان همچنین مرکز استان سیستان و بلوچستان می باشد. دارای ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه بین‌المللی است.

  • زاهدان یکی از کلان‌ شهرهای ایران است.
  • این شهر در منطقهٔ بلوچستان قرار دارد.
  • زاهدان شهری نوبنیاد است.
  • در ۵۱۷ کیلومتری شرق شهرکرمان و نیز در نزدیکی کشور پاکستان واقع است.

خدمات باربری زاهدان انلاین کوثر بارباربری زاهدان در شهر زاهدان بهترین انتخاب است

زاهدان :

  1. از سمت شمال به شهرستان زابل
  2. از سمت جنوب به شهرستان خاش
  3. از سمت شرق به کشورهای افغانستان و پاکستان
  4. از سمت غرب به شهرستان فهرج

منتهی می‌شود.

شهر زاهدان از طریق راه زمینی :

  • از سمت شمال به مشهد
  • از سمت جنوب به چابهار

مرتبط است.

 

خدمات باربری زاهدان انلاین کوثر بار شرکت باربری کوثر حجت

۱- خدمات خانه به خانه
کوثربار آماده ارائه بهترین خدمات باربری سنتی و باربری آنلاین از درب خانه قدیم تا درب خانه جدید است.

۲- بیمه مسئولیت
باربر زاهدان کوثر بار لوازم و کالای شما را در برابر خطرات احتمالی باربری اعم از خسارت یا اتلاف کالا بیمه می‌کند.

۳- عقد قرارداد
باربری زاهدان کوثربار آماده عقد قرارداد با تمام سازمان ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی است.

۴- محموله‌های فوق سنگین
حمل محموله‌های سنگین و فوق سنگین با انواع کشنده های کمرشکن ۲ محور / ۵ محور /۷ محور و … را به باربری ما بسپارید.

۵- انواع کامیون
این باربری انواع خدمات حمل و نقل کالا را با انواع ماشین ها و کامیون ها انجام میدهد و مجهز به انواع کامیون‌ها اعم از خاور، تک، جفت و تریلر بصورت کفی، لبه دار و ترانزیت میباشد.

۶- اثاث منزل و اداری
حمل اثاث منزل و اداره با کامیونت و خاور مسقف و کف موکت با کارگرهای اموزش دیده و با تجربه، تخصص باربری انلاین کوثربار است

شماره تماس باربری زاهدان

تماس با ما : ۰۵۴۳۷۲۲۰۰۶۸ و ۰۹۱۲۱۴۷۰۰۸۵

مقالات

باربری ایرانشهرباربری در شهر زاهدانباربری زاهدان کوثر بارباربری زاهدان کوثربارباربری سیستان و بلوچستانکوثر بار

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *